mandag 2. april 2012

Teppe til en frostig svigerinne :)


Legg til bildetekst


Forrige helg var vi på hyttetur i Sauda, og da begynte det å klø i fingrene. Så da tok jeg meg en tur til Sauda sentrum, og fant en kombinert møbel- og garnbutikk - av alle ting! ;-) Hadde leita opp en oppskrift på www.pickles.no, og med litt justeringer av oppskriften i forhold til garntype og pinnetykkelse, så satte jeg i gang med strikkinga. Når en strikker med pinne nummer 15, så går det fort unna, og vips så hadde jeg klar bursdagspresangen til den gode svigerinna mi, som hadde bursdag i helga. Tror det passer godt, for hun er av den frostige typen.. ;-)

Lurer på om jeg skal strikke et par slike tepper til hytta, kanskje med innslag av gammelrosa? Hva tror dere om det??

3 kommentarer:

  1. Eg ønske meg et sånt et i innflytningspresang når me ein eller aen gong på leilighet! :) Og det hørtes veldig fint ut med innslag av gammelrosa. Gammelrosa, lysegrått og mørkegrått er jo kjempe fint sammen!
    -Åshild

    SvarSlett
  2. så flinke du e da tove:) det va kjempe fint :) stemme for et i gammelrosa eg asså... det e så fint -julianne

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint!! Og MANGE tepper er kjekt å ha på hytta :)

    SvarSlett